FRISS

2013. július 15.

Team Étienne! - Szavazzunk Étienne-re a Könyves Álompasik Párbaján!

Legújabb kis kedvencem, a multikulti Étienne is bejutott a legjobb 16 férfi köze a 2013-as Könyves Álompasi Párbajon. Miattatok, mert Ti is szeretitek, ugye? akkor tessék rá szavazni. Miért, Meg kell indokoljam? Hát jó...



Név: Étienne St. Clair
Kampányfőnök: wilwaren - Nem harap a...
Ahonnan ismerheted: Anna és a francia csók (Stephenie Perkins)
Először feltűnt: ugyanitt (de ez sorozat ám, lehet még olvasni több Étiennet..)
Faj: ember



Lehet olyan, hogy valaki túlzottan tökéletes? Lehet, de szerencsére Étienne nem ilyen. Elég közel van a maximális pontszámhoz, de amiért igazán lehet szeretni, azok a hibái.

Nem is csoda, hogy Étienne-t mindenki imádja. Talán nem a gyönyörűséges hímpéldány értelemben jó pasi, még csak nem is túlzottan magas, de jóképű vonásait, stílusát és közvetlenségét remek természettel és kitűnő humorral egészíti ki, és voilá, már kész is a nyálcsorgató csomag. Említettem már, hogy angol akcentusa van? És szexisen beszél franciául. Ohh-la-la! 

"Megrázza a fejét, kissé még szédülten. Az első dolog, amit észreveszek rajta, a haja. Amúgy is ez az első, amit mindenkin észreveszek. Sötétbarna, rendezetlen, és valahogy egyszerre rövid és hosszú. A Beatles jut eszembe, valószínűleg, mert épp most láttam őket Meredith szobájában. Művészfrizura. Zenészfrizura. Amolyan úgyteszek-mintha-nem-érdekelne-pedig-nagyon-is-érdekel frizura. Gyönyörű haj."

Nagyszerű stílusába még az is belefér, hogy valami ócska sapit hordjon egyébként művészien rendezetlen hajkoronáján, csak mert kedves ajándék volt. És tudod mit? Jól áll neki! És ha azt gondolnád, hogy csak egy csini fiú, akkor hallgasd meg, ahogy a szenvedélyéről, a történelemről beszél.

"Szeretem, amikor hirtelen felszalad az egyik szemöldöke, valahányszor mondok valamit, amit okosnak vagy viccesnek talál. Szeretem hallgatni, ahogy a bakancsában keresztülcsörtet a szobám fölött. Szeretem a neve első szótagján a hangsúlyt, és szeretem az édes akcentusát. Szeretek mellette ülni fizikaórán. Hozzáérni a laborfeladatok alatt. Szeretem a rendetlen kézírását. Szeretem odaadni neki a táskáját, amikor vége az órának, mert akkor az ujjamnak legalább tíz percig Étienneillata lesz. És amikor Amanda mond valami bénát, és ő megkeres a tekintetével, és mindketten a szemeinket forgatjuk, azt is szeretem. Szeretem a kisfiús nevetését, a gyűrött pólóit és a nevetséges kötött sapkáját. "


Étienne az fajta fiú, akit nem csak a pasidnak de a legjobb barátnak is szeretnél. Kitalálja a gondolataidat, tudja mivel kell felvidítani vagy csak elszórakoztatni egy unalmas délutánon. Figyel arra amit mondasz, csak azért mert érdekled, vagy azért, hogy tudja milyen aprósággal lepjen meg aminek a legjobban fogsz örülni. Felhív, mikor a legjobban szükséged van rá, és megvéd, akkor is ha nem is remélnéd. Mi kell még? 
"– Ott vagy? (…) 

– Itt. – St. Clair mérges. – Csak sajnálom, hogy nem ott vagyok. Veled. Bárcsak tehetnék valamit! 

– Nem jössz ide megverni? 

– Máris csomagolom a dobócsillagomat."
És nem, nem tökéletes. Nem szupererős és nem megtörhetetlen, néha igenis rá is vigyázni kell és őt is meg kell vigasztalni. Nem fél bevallani, ha tériszonya van, vagy szereti az anyukáját, esetleg csak nem akar egyedül maradni. 

Egyszóval Étienne igazi új generációs álompasi, kedves, humoros, erős és gondoskodó, de eközben nem fél kimutatni az érzelmeit sem. Most lehet sóhajtani... *sóhaj*



Szavazzatok Étienne-re a Könyves Álompasik Párbaján!

Étienne első párbaja:
 Gideon vs Etienne St. Claire
július 20-21 (0:00 – 23:59)




Megjegyzés küldése

 
Back To Top