FRISS

2012. október 7.

Tündérkrónikák Újraolvasás - Barrons, az elemi csapás

Tündérkrónikák  - Keserű Ébredés 

Barrons, az elemi csapás

„-Hogy talált meg? – begomboltam a farmerom, és a hajamba túrtam. Olyan hosszú volt, hogy alvás közben mindig a összegubancolódott. Felkeléskor többnyire szörnyen néz
tem ki.
- Bérszállítást vett igénybe a vállalkozásom helyszínén.
-Ahonnan én jövök, ott taxinak és könyvesboltnak hívják ezeket. – Szent ég, milyen régimódi!
- Nálunk meg jó modornak, Ms. Lane. Magának van?
- Maga beszél? Nem az én hibám. Úgy tűnik, a fenyegetés a legrosszabbat hozza ki belőlem. – Résnyire nyitottam az ajtót, de a láncot nem vettem le. Haragosan meredtem rá.
Jericho Barronst nem tudtam elképzelni gyerekként, ahogy megmosakodva, szépen megfésülködve, uzsonnásdobozzal a kezében iskolába megy. Biztos valami természeti kataklizma során született, nem anya hozta a világra.”




Én is így gondolom!

Vagy ez is a kedvencek közé tartozik. Klasszikus Barrons gondolkodás:

" -Fél tőlem, Ms. Lane?
- Nem igazán. Csak nem szeretem a kék-zöld foltokat.
- Azok elmúlnak. Rosszabb dolgok is vannak odakint az éjszakában, mint én."

Van egy kihívásom mindenki számára! Számoljuk össze hányszor hangzik el a Ms. Lane a könyvekben! Ki ad először pontos választ? A leggyorsabb saját gyártású könyvjelzőt kap tőlem!

---


Az újraolvasásról:
Figyeljétek a Cor Leonis Facebook oldalát
https://www.facebook.com/CorLeonisBooks?fref=ts
A Molyon:



Megjegyzés küldése

 
Back To Top