FRISS

2014. szeptember 4.

Pepe Toth Interjú ~ Blogturné Extra



Egy kis meglepetést is ígértünk az Opál Blogturné kapcsán és nicsak, meg is érkezett. Felkeresetem Pepe Toth-ot, aki mint tudjátok a Luxen sorozat magyar borítómodellje és mindannyiunk, valamint Jennifer Armentrout szerint is Deamon élő megtestesítője. 


Egy interjú keretében kérdeztük a munkájáról, az életéről és persze Deamonról. A kérdéssort A Dreamworld bloggal közösen állítottuk össze.


Olvassátok szeretettel.








Szia Pepe! Mesélj egy kicsit arról, hogy milyen most az életed, milyenek a mindennapjaid!
Sziasztok!
Huhh, elég elfoglalt vagyok. Szerencsére elég sok munkám van a modellkedéssel. Pár napja beszéltem Jennifer-el és bejelentettük hogy Novemberben együtt megyünk az egyik könyv expora Houstonba. Ezenkívül pont most volt egy éve, hogy kijöttem Amerikába, nagyon hiányoznak a barátaim és a családom.

Végigolvastad a Lux-sorozatot?
Még nem, most várom hogy megérkezzen az Oppositon. Jennifer azt mondta hogy küldi a könyvet, de még nem érkezett meg. Ahogy megjön természetesen elolvasom.

Te milyen könyveket szeretsz? Vannak kedvenc könyveid, íróid?
Bevallom nem vagyok egy nagy könyv olvasó mert bármilyen izgalmas egy könyv, hamar elálmosodom olvasás közben és arra kelek hogy a könyv az orromon landol, szoval hetekig, néha hónapokig tart mire elolvasok egy könyvet. Viszont a TV sorozatokat nagyon kedvelem.

Egyik kedvencem az első könyv amit olvastam (ami nem kötelező olvasmány volt) :)
Paulo Coelho- Az alkimista.


Látom, hogy modellként sok könyvborítóra kerültél fel Te és Sztellával is közösen. Van tudomásod minden fotófelhasználásról, vagy ezekről Te is utólag értesülsz?
Nem tudok az összes megjelenésről. Több íróval is kapcsolatban vagyok, akik mindig tájékoztatnak a hírekről. A többi fotó ami reklámokban vagy magazinokban jelenik meg, azt nem lehet követni. Csak Magyarországon kb. száz magazin reklámban tűntek fel a képek és Amerikától Dél-Afrikáig és Európa számos országából kaptam e-maileket barátoktól, hogy nézd

mit láttam itt és itt. Szóval általában utólag értesülök. Volt olyan, hogy Miamiban a hotelban este épp fogat mostam és a Sztella felugrott az ágyból hogy nézd, itt vagyunk a TV-ben. Néha akaratlanul is bele-bele futok egy-két reklámba.


Honnan jött a modellkedés ötlete? Mindig is szeretted volna kipróbálni, vagy tiniként teljesen más álmaid voltak?
Sokan mondták amikor tini voltam, hogy érdemes lenne kipróbálni magam a modell szakmában. Természetesen mindig is nagy futballista szerettem volna lenni, szóval eleinte nem annyira foglalkoztatott a dolog. Amióta viszont kiköltöztem Amerikába, elég hamar megtaláltak az ügynökségek és el is fogadtam az egyik ajánlatot.


Milyen érzés, hogy sok ezer olvasó, a világ minden pontjáról Daemon Black karakterével azonosít? Van ezzel kapcsolatban valamilyen felejthetetlen élményed?
Van egy két vicces sztori. Pédául egyszer úton voltam Colorado-ban és megálltam ebédelni egy Isten háta mögötti helyen. Leültem és elkezdtem enni, majd látom hogy 2 lány és (valószinuleg az) anyukájuk folyamatosan “bámulnak”. Nem szoktam zavarban lenni ilyen esetben szoval visszabámultam.

Elkezdtek nevetni és ők zavarban lenni. Mikor felálltak és indulni készültek, az ajtóban megálltak és visszafordultak: “Ne haragudj, de nem te vagy Daemon Black?”

Mondtam hogy: “ Végülis hívhatsz Daemonnak”

Elpirultak, nevettek és hátat forditva elviharzottak :D Lehet hogy ők Arum fan-ok voltak.


Volt olyan is hogy egy bevásárló központ kellős közepén a második emeletről hallottam hogy 5 kb 14 éves lány kiabál, hogy Daemon I love you :D

Általában szégyenlősök az emberek odajönni, pedig nem csak a te blogod, de én sem harapok :)

Azért ezek nem minden napos események, de előfordulnak...


Daemonnek van olyan tulajdonsága, ami rád is igaz, vagy könnyen tudsz azonosulni vele? Például a csokis süti szeretete? :)
Imádom az édességet, tegnap este pont palacsintát sütöttem. De itthon nem kacsintok minden egyes harapásnál. ;)

Sok mindenben hasonlítunk, igaz én nem tudok 5 percig a víz alatt maradni és tárgyakat mozgatni a tekintetemmel, bár a tekintet az talán hasonloan jól működik.

Én abszolut nem vagyok távolságtartó, még ha első látásra annak is tűnök azoknak akik nem ismernek. Barátságos és nagyon közvetlen vagyok.

Ha viszont randizásról van szó, akkor igen, hasonlitunk Daemonnal.

Köszönöm,

Üdv minden magyar Lux rajongónak.

Pepe 

Photo: Random photo at book signing with Jennifer


Mi köszönjük Pepe, nemzeti kincs vagy!

Többet megtudhattok Pepéről a hivatalos oldaláról, vagy ha követitek közösségi médián!

Megjegyzés küldése

 
Back To Top