FRISS

2012. november 3.

Csere-bere, fogadom...

Selejtezgettem a könyvespolcom és sok olyan könyv akadt a kezembe ami nekem már nem kell, olvastam, de más talán örülne neki. Rukkolára nem akarom most felpakolni, mert így is pontdömpingben vagyok és nem tudok mit szerezni, úgyhogy most amolyan magán-bartert szervezek. Én felrakom ide a kis listámat, ami elég vegyes, és ha van valakinek róla valami kívánsága és neki is van olvasott, felajánlható könyve, akkor cserélhetünk.

 
Én keresek jó állapotú, főleg az Ulpiusos kiadású Jane Austen könyveket, Julia Quinn-t, továbbá klassz urban fantasyket, modern fantasyket, paranormális románcokat, young adult könyveket! Tudom elég ellentmondásos, no de ilyen vagyok.
 
Nem akarok senkit átverni, sajna van olyan közöttük ami kicsit olvasottabb, de ilyen esetben legfeljebb kettőt egyért beszámítunk! Alkuképes vagyok!
 
Érdeklődni lehet itt kommentben, vagy a nemharapablog@outlook.com címen!
 
Felrakom ide a molyos és rukkolás kívánságlistám, ezek a kedvenc hiányaim, de mások is jöhetnek a kategóriában:
 
U.i.: ez most az itthoni polcom terméke, van még vagy három-négy polcnyi, csak az pillanatnyilag nem nálam van elszállásolva, de ha sikere lesz a kezdeményezésnek azt is lepakolom! :)

Szóval, ami nekem van (egyelőre):
 

Charlotte Bronte: Vilette

Charlotte Bronte : Shirley

CSI: A bérgyilkos éjszakája

CSi: Gyilkos vágy

CSI: Hideglelés

CSI: Szorul a hurok

CSI: Holtjáték

CSI Miami: Vágd és Fuss

Sophie Kinsella: Egy boltkóros naplója

Lisa Jewell: Ralph bulija

Lisa Jewell: Harmincasok és utána semmi?

Kristin Gore: Kampányszerelem

Adriana Trigiani: Lucia, Lucia

Christopher Paolini : Brisingr (angol)

Gemma Fox: The Cinderella moment (angol)

Mikhail Bulgakov: The Master and Margarita (angol)

Richelle Mead : The Vampire Academy – Frostbite (angol)

Stephenie Meyer: New moon (angol)

Stephenie Meyer : Twilight (angol)

Time out: London (2006)

Janet Evanovich: A szingli fejvadász 2.

Diane Wei Liang: A Jáde átka

Candace Bushnell: Trading up (angol)

Markus Heitz : Vámpírok, vámpírok

Leonard Banister: A kék bölcső

Jerzy Kosinski: Flipper

S.E. Hinton: Kívülállók

Gulliermo Del Toro- Chuck Hogan: A kór


Képekben:








 




 

Megjegyzés küldése

 
Back To Top