FRISS

2012. december 28.

Tündérkrónikák Újraolvasás - A Hajnalra várva

Esedezem a bocsánatért tunyaságomért, de az Ünnepek alatt eléggé elhanyagoltam  HTUH kötelességeimet. Szerencsére Ti nem hagytátok el a sorozatot, mert a molyon nagy örömmel olvastam, hogy mennyien kértétek és kaptátok meg a Tündérkrónikák valamelyik könyvét Karácsonyra, és a hivatalos Újraolvasás molyos kihívásán is nagyon sokan kiérdemelték már a zöld jelzést és kapták meg a JZB tetkójukat a sorozat első vagy sokadik kiolvasásáért. Repes a szívem, hogy így gyűlik a magyar Moning rajongótábor!

Örömhír mindannyiunknak, hogy a Tündérkrónikák Újraolvasás már nem csak az olvasás és a sorozat szeretete miatt folyik, de célunk is van. Talán már hallottatok róla, hogy a Cor Leonis bejelentette, hogy tavasszal magyarul is megérkezik hozzánk Ms. Moning legújabb könyve, az ICED, ami szintén a Fever világában játszódik, csak Mac helyett Dani meséli nekünk a sztorit. Frenetikusan, megjegyzem. Én már olvastam, itt elolvashatod a véleményem róla (de csak ha minden könyvvel végeztél, mert elég spoileres!). Tehát addig még van két hónapunk és két könyvünk, reméljük, hogy kora tavasszal már a kezünkbe vehetjük a könyvet!

De akkor térjünk vissza a decemberi projektünk méltatására. Ebben a hónapban a HTUH-k a Hajnalra várva című kötetet mutatták be nektek idézetekkel és képekkel. Válogassunk ebből!



Barrons Macet okítja:

– Álljon egy lábra, és ugráljon. 
– Szemét – sziszegtem ugrálás közben. 
– Ha ellen akar állni a Hang erejének – magyarázta Barrons –, találja 
meg azt a helyet magában, amelyet senki más nem érinthet meg. 
– Úgy érti, a sidhe-látó helyet? – kérdeztem féllábú csirkeként 
ugrálva. 
– Nem, egy másikat. Minden emberben ott rejlik, nemcsak a sidhelátókban. 
Egyedül születünk, és úgy is halunk meg. Az az a hely. 
– Nem értem. 
– Tudom. Ezért ugrál.

Melyik szám írja le legjobban Barronst?

– Pi, Ms. Lane? Azt hittem, megbukott matekból. – Kettest kaptam. Az apró kis információk soha nem ragadtak meg a fejemben, de a nagyok igen. – Miért pi? – Mert irracionális és megszámlálhatatlan. – Vicces lány vagyok, nem? – Egyben állandó – tette hozzá szárazon. – A hatosuk már elfogyott. Úgy tűnik, az évnek ebben a szakaszában igencsak kelendő a hat-hat-hat. 


A furcsa pár

Szivárvány kisasszony és Éjszaka úr. Így festünk egymás mellett. 

Mac szerencséje

Normális esetben nevetségesen kicsinek tartottam volna ennek az esélyét, de ha van valami, amit az elmúlt néhány hónapban megtanultam, akkor az az, hogy a „nevetségesen kicsi esély” azt jelenti: „nagyon valószínű,hogy ez történik MacKayla Lane-nel”. 

A mottó

A remény erőssé tesz, a félelem megöl. 

Forrás: http://happianarky.com/tag/fever-series/


Ne feledjétek, hogy nyerni is lehet az Újraolvasással. Na nem itt, hanem Andie blogján, a Könyvek Háborúján.
Ha fent vagytok a molyon, akkor csatlakozzatok az EMHTU kihíváshoz, még nem késő!
Még több idézetért kövessétek a Cor Leonis Kiadó Facebook oldalát, vagy a többi HTUH blogját!


A jövő évben a Rossz hold kelt fellel kezdünk! Várjuk együtt az ICED-ot Tündérkrónikák Újraolvasással!

Ha még nincs meg minden kötet még mindig kedvezményes áron tudod beszerezni a Cor Leonis könyváruházában! Itt!


Megjegyzés küldése

 
Back To Top