FRISS

2012. október 6.

Tündérkrónikák Újraolvasás - Keserű ébredés - 1.


A Barrons Könyvek és Apróságok


„… Úgy ragyogott, mint egy fényoázis.
Eddig nem rohantam, de most már igen.
Ahogy közelebb értem, láttam, hogy minden ablaka sértetlen,  és a magas téglaépületet kifogástalanul helyreállították. A felújított, sötét cseresznyefa és sárgaréz homlokzat sokba kerülhetett. Az alkóvos bejáratot hatalmas pillérek szegélyezték. A gyönyörű cseresznyefa ajtót festett üvegű lámpák fogták közre, felette egy hozzáillő kis ablak bújt meg. A kétoldalt elhelyezkedő magas ablakokat szépen megmunkált kovácsoltvas borította, mellettük jobbról és balról kisebb oszlopok álltak. Az épület előtt egy új szedán és egy drága motorkerékpár parkolt egymás mellett.

Az ajtó fölött a téglafalba rögzítettek egy szépen kidolgozott sárgaréz rudat, arról lógott lefelé a vidám színekkel festett cégtábla: Barrons Könyvek és apróságok. A régimódi, zöldre színezett üvegű kirakatban kivilágított tábla jelezte, hogy „Nyitva”.
Beléptem, megálltam és döbbeneten pislogtam. A külseje alapján elbűvölő kis könyvesboltot és ritkaságokat áruló üzletet vártam, amely körülbelül akkora, mint egy egyetemi Starbucks kávézó. Ehelyett hatalmas, barlangszerű belső tér fogadott, annyi könyvvel, amennyi mellett elbújhat az a könyvtár, amelyet a Szörnyeteg adott a Szépségnek az esküvőjük napján a Disney-mesefilmben.”

---

Az újraolvasásról:
Figyeljétek a Cor Leonis Facebook oldalát
https://www.facebook.com/CorLeonisBooks?fref=ts
A Molyon:


Megjegyzés küldése

 
Back To Top