FRISS

2012. június 2.

Az igazság hevében

Talán egy kicsit visszás lenne, hogyha a saját alkotásomról írnék kritikát, úgyhogy inkább csak amúgy hírjelleggel megemlítem, hogy a napokban kiadásra került az első (de remélhetőleg nem utolsó) novellám, amelyet e-book formátumban meg is lehet vásárolni az újonnan megnyílt Book&Walk elektronikus könyvesboltban!

Ha tetszenek azok a könyvek, amiket általában szoktam ajánlani, akkor az én rövid történetem is el fogja nyerni a tetszésedet!

Ízelítőnek egy rövid szinopszis:

"Finn McMiller gyilkossági nyomozó nem szabványos fizikai állapota miatt precíz és steril életet él. Azonban egy nap egy hihetetlenül különös ügy fordulatot hoz az életébe. A gyilkosság elsőszámú gyanúsítottja ugyanis elbűvölő, titokzatos, és nem mellesleg szárnyai vannak. Az igazság kiderítése mindkettejük érdeke, de vajon Finn élheti-e tovább pedáns életét egy ilyen sorsfordító találkozás után? "

Számítok a visszajelzésekre, igazán izgalmas lehetőség ez nekem, úgyhogy várom a véleményeket!

Müller-Váczi Lívia: Az igazság hevében
Ulpius-ház Könyvkiadó
Book&Walk webáruház

Megjegyzés küldése

 
Back To Top