FRISS

2014. szeptember 16.

Hamarosan jön Mya Mavis!


"Remélem Fanni már javában dolgozik a folytatáson, mert a vége igencsak körömrágósan és felfokozottan ért el engem, nem is akartam elhinni, hogy nem olvashatom tovább. Pippa megvett engem. Kérek még!"
Így fejeztem be az értékelésemet, mikor elolvastam A napszemű Pippa Kennt. Nos, végre meghallgatásra talált a kérésem és valami készülődik Kemese Fanninál. 

Szeptember 19-én megmutatjuk nektek A viharszívű Mya Mavis borítóját és addig és figyelemmel kísérni a híreket, mert kaptok belőle itt-ott egy kis ízelítőt. 

Ha még nem ismeritek Pippa történetét akkor itt olvashatjátok a véleményem róla és ha megtetszett még nem késő felzárkózni és belekezdeni a  sorozatba. Itt megrendelhető:




Visszaszámolás!


Megjegyzés küldése

 
Back To Top