FRISS

2014. augusztus 25.

Egyszer volt, hol nem volt ~ 4. évad spoilerek


Nemrégiben felhoztam magam az Egyszer volt, hol nem volt sorozattal, és olyannyira beleszerelmesedtem, hogy mostanában minden hírre ugrok, ami a haarosan induló negyedik szériával kapcsolatban fellelhető. Ha már ilyen sok spoilert olvastam akkor akár össze is foglalhatom, nem?

Nos, ha valaki nem látta a fentieket, akkor elmondom újra. SPOILER-ek jönnek.







Az már a harmadik évad befejezése után világossá vált, hogy a negyedik széria, legalábbis az eleje, mindenképpen a Frozen / jégvarázs köré fog rendeződni. Én magam nem vagyok egy folyton Let it go-t dúdolgató rajongó, de szerettem a mesét így izgatott vagyok a Elsa, Anna és Kristoff felbukkanása miatt. Néhány kép és videó már napvilágot látott róluk, ezek itt láthatóak:

Once Upon a Time


Az még nem világos, hogy Elsa milyen minőségben fog szerepelni, de egyre valószínűbbnek tetszik, hogy a főgonosz szerepét a Jégkirálynőre osztották, akit Elisabeth Mitchell fog alakítani. Ilyen volt a szerkója a forgatáson:


Ha már új szereplők... A negyedik epizódban visszatér Sydney, a Tükör / Dzsinn, újabb a Revolutionból is ismerős színészt, Giancarlo Espositot felhasználva. Az ő karakterének feltűnése feltehetően része Regina tervének, hogy eltávolítsa a frissen a városba érkezett Mariant.

A másik érdekes adalék pedig a Once upon a Time in Wonderlandből lehet ismerős, ugyanis Will Scarlet, alias Szív Bubi is megjelenik Storybrooke-ban. Őt Michael Socha alakítja.


Állítólag ebben az évadban kicsit Belle múltjába is jobban belemerülünk, és megismerhetjük az anyját is.  


És a kis kedvencemről, Hookról is van ám hír. Azt már rebesgették, hogy az új szezonban végre lecseréli a 300 éve viselt kalózszerkót, de azért erre nem számítottam. Huh, de dögös lett! Állítólag ez a szerelés a negyedik epizódban debütál majd, abban, amelyikben Emmával randevúra mennek. Túl sok a jóból, nemde? 



Amúgy, feltűnt valaki különösa képen azontúl, hogy Killiannek milyen jól áll a szűk bőrgatya. Hát két keze van, ni! Igen, Killian visszakapja a kezét, de hogy ez minek köszönhető vagy, hogy tartós lesz-e az még nem tisztázott. Amúgy egy későbbi BTS képen véres ököllel látható a padon a kikötőben, szóval nem nagyon sikerülhetett jól az a randi...



Ne tessék elkeseredni Captain Swan rajongók, ez a is a negyedik szériában lesz:


Az Egyszer volt, hol nem volt negyedik évada szeptember 28-án startol!

Megjegyzés küldése

 
Back To Top