FRISS

2013. április 22.

Rapid Randi a Könyvfesztivállal

Egy rapid látogatásra magam is kirohantam a Könyvfesztiválra. Mivel ez volt az első ilyen rendezvény ahol részt vettem, csak kapkodtam a fejem. Az a rengeteg fogdosni és szagolgatnivaló könyv... Kár, hogy csak rövid ideig maradtam, de az agorafóbiám így is a legmagasabb fokozatba kapcsolt a hatalmas tömeg láttán. Attól eltekintve, hogy jómagam nehezen viselem a koncentrált emberáradatot azért jó volt látni, hogy ennyi embert, és főleg ennyi gyereket is érdekel a könyvek világa és az olvasás. 

Mivel csak rohanásban voltam, ezért koncentráltan a már kiszemelt könyvekért mentem, illetőleg a kedvenc kiadóimat látogattam meg, igyekezvén, hogy korlátozott költségvetésemmel ne csábuljak el.

Első utam a Cor Leonis Kiadóhoz vezetett, hogy végre személyesen is megismerjem ezt a remek csapatot. Ezúton is köszönöm Vágási Emőkének a meleg és szíves fogadtatást, nagyon örültem, hogy találkozhattunk és pár szót beszélhettünk is. Na meg végre nyomtatásban is láthattam Junot Díaz nagyszerű könyvét, ami igazán exkluzív és igényes köntöst kapott. A bőrhatású borítót nem győztem simogatni, és kézben is kellemes tartani, rendkívül könnyű forgatni. Szerencsére itt is megnyilvánult a Cor Leonis elhivatottsága melynek jegyében nem csak a könyvek beltartalmának minőségére, hanem tartósságukra és a vonzó külcsínre is sokat adnak.

A következő állomásom a Főnix Könyvműhely volt. A kis stand töméntelen jó olvasmányt tartogatott, de én szigorúan csak az előrendelt könyveimet vehettem át. Ismét csak az a fránya költségkeret... :( Az Archívum és a Gyökértelen azonban mindketten szépek és szintén minőségi kötésnek tűnnek, úgyhogy azt hiszem nem sokáig maradnak olvasatlanul a polcomon. 


A Ciceró standjára is elverekedtem magam, ahol beszereztem és dedikáltattam is Buglyó Gergely fantasy trilógiájának első kötetét. Megvallom őszintén, hogy azelőtt se az íróról, se a könyvről nem hallottam, de mikor a fülszövegben elolvastam, hogy egy a Dunántúlon játszódó fantasyről van szó rögtön tudtam, hogy ez kell nekem. Mivel magam is innen származom, ezért különösen hozzám illőnek éreztem. No meg szívesen támogatom a magyar írók műveit. Gergely nagyon kedves volt én pedig örömmel várom, hogy nekilássak a történetnek. A könyvről többet is olvashattok a profi weboldalán, hamarosan pedig majd érkezik a véleményem is róla!

Utoljára pedig, mikor már csak egy könyvre volt elég a keretem az újdonságok helyett inkább egy nagy kedvenc papírverziójába ruháztam be, mivel eddig csak elektronikusan olvastam. Most már A Burok is ott csücsül a polcomon, és ugyan nem is olyan rég fejeztem be, de valószínűleg mindenképpen részlegesen újra fogom olvasni, ha már a kezemben érezhetem!

Sajnálatosan a többi nagy kedvenc kiadó standja mellett csak elszaladni tudtam, így arra sem volt lehetőségem, hogy dedikáltassak, vagy, hogy a többi eddig csak az éterből ismert könyvmoly kolleginával találkozzak személyesen is, de hát itt lesz még a Könyvhét is hamarosan!


Megjegyzés küldése

 
Back To Top